Medierea in turism

 

 Medierea a apărut din nevoia de a soluţiona un conflict între 2 sau mai multe părţi fără a mai apela la instanţa de judecată, deoarece un proces implică cheltuieli mari şi, mai ales, mult timp pierdut, ca să nu mai precizăm ca soluţia nu este întotdeauna cea dorită de parte.

  Iar ca adaptare la nevoile pieţei a apărut şi medierea turistică, care se adresează atât profesoniştilor din turism, agenţii de turism, cât şi turiştilor care beneficiază de serviciile turistice oferite de Agenţiile de turism.

  Astfel ca dacă aveţi o neînţelegere cu o Agenţie de turism cu privire la un program turistic, un serviciu turistic (o excursie opţională, de exemplu)efectuat defectuos sau neefectuat aici este locul în care puteţi să vă rezolvaţi disputa fără să mai pierdeţi timp şi bani prin sălile de judecată.

  De asemenea aici este locul în care Agenţiile de turism pot să îşi rezolve diferendele comerciale legate de nerespectarea contractelor de colaborare, plata comisioanelor, etc. sau conflictele cu persoanele angajate în agenţie: agenţi de turism, ghizi, şoferi, colaboratori, etc.    

(Visited 15 times, 1 visits today)
 

Lasă un răspuns